dijous, 11 de juny del 2020

COMPARTIM EXPERIÈNCIES: "El més sincer agraïment des d'una llar imperfecta però plena d'amor"

Benvolgudes famílies, 

tal i com ja sabeu, la setmana passada vàrem començar una nova proposta al blog del DOP anomenada  "Compartim experiències". La setmana passada una família ens deixava el seu escrit, un testimoni ple de moments d'impotència però també de molta força.

Aquesta setmana, una mare ens envia un escrit preciós amb una positivitat que ens encomana una enorme energia per a seguir endavant.

Gràcies per compartir-ho, esperem us agradi!  


Aquest virus, aquest quarantena i aquest confinament ens han fet conviure amb les nostres famílies les 24 hores del dia durant tots aquests interminables mesos.

What does it mean to feel strong? – Experience ConnectionHem tingut moments de tot tipus: de bons, de molt bons, de dolents, de terriblement dolents, d'impotència, de no puc més, ... però només em vull quedar amb que hem sigut uns afortunats de poder contar-ho, de poder estar junts, de poder abraçar-nos quan ho hem necessitat,... i de saber que podem tenir una llar imperfecta però plena d'amor.
Quan vaig arribar al meu límit mental, m'he trobat amb uns tutors implicats al 400% i de seguida em van posar en contacte amb el DOP que em va contestar a l'instant i em van fer un cop de mà d'un gegant.
Simplement escric això perquè estic molt orgullosa del professorat del meu fill i de com us heu adaptat a aquesta circumstància tan dura.

Moltes gràcies per estar-hi.

Una mare molt agraïda.